2013. július 29., hétfő

Új szereplő, névnap!

Mivel ma névnapom van, gondoltam, hogy megmutatok nektek egy új történetbeli szereplőt. A kép még csak ideiglenes még bőven változhat, sőt engem ismerve valószínűleg fog is. :D
Ő már az első Vörös Hold részeiben szerepel, név nélkül, de a második részben (ha valaha eljutok odáig) már nagyon fontos szerepe lesz, és kicsit megkavarja a szálakat a főszereplőink körül. :D
P.S. Még nem sikerült összeszednem magam, sőt.. de azért gondoltam titeket nem büntetlek. :)
Tessék lássék az új szereplőcske.
A másik két képen még át kell photoshopolni a szemét, addig még nem jutottam el!


29 megjegyzés:

  1. Szia!
    Csak azt ne mond, hogy Flórának hívnak, mert nyomban meghalok. :) Boldog névnapot, és jobbulást! :)Most kíváncsi vagyok erre a fickóra, nem néz ki rosszul, vajon milyen szerepe lesz? Lecsapja June-t Dilen kezéről? :)
    Azért a hajával kezdhetne valamit, nekem az annyira nem jön be. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Ma este megyek elolvasom az új fejezetedet, mert láttam, hogy fent van. :) Már alig várom. :) Nem Flórának hívnak sajnos a másik Márta, amit ki nem állhatok, de ez van. Miért téged Flórának? :D
      A haja nem mindig lesz ilyen tudod ő az a tipikus "levagytokszarva" típus lesz :D
      És nem kell neki June inkább talán fordítva ;)

      Törlés
    2. Pedig szép a Márta. :)
      Igen. :) De pssszt, szigorú inkognitót fogadtam! :) Én azért örülök, hogy egy napon van a névnapunk. :D
      Hát igen, a kinézete már elárulja, hogy a való világban is egy fenegyerek lehet. Háhh! Tipikus 'levagytokszarva' típus. :D
      Aha, szóval June dobja majd Dilent? Hát nekem nem kéne...:D

      Törlés
    3. Nekem a tied tetszik, de akkor Boldog Névnapot! Én is örülök, hogy egy napon tartjuk. :)
      Amúgy ez a srác valami modell, csak az a baj, hogy barna szeme van az én karakteremnek meg kék :D
      Nem dobja azért annyira nem lesz komolyan, de a srácnak majd nem kell June valami komoly ok miatt, meg amúgy se az esete whahaha :D Kérdés valaha eljutok e odáig..

      Törlés
    4. Köszönöm. :)
      Azt át lehet photoshoppolni, de úgy látom már meg is tetted. Hmmm..kék szemmel jobban néz ki. :D
      Húha, itt komoly dolgok derülnek ki, vigyázat spoiler veszély! :D Szóval akkor June és Dilen összejönnek.
      Bár tudnám ki ez a csávó...! :)

      Törlés
    5. Igen, de én ahhoz nem értek ezt is más csináltam nekem. Muszáj, hogy kék szemű legyen úgy tényleg jobban néz ki :)
      Jáj tényleg Spoiler volt, áááá :D
      Remélem majd meglepődsz amikor kiderül, hogy ki ő :D

      Törlés
    6. Nem kell kétségbe esned, már most cincálom a hajamat kíváncsiságomban. A végén, még kopasz leszek!! Wáá. :DD
      Hú bár tudnék ilyen photoshoppot! Egyszer próbáltam, a végén annyira zöld lett az illető szeme, hogy azt hittem smaragd van a helyén. Jó is lett volna. :D
      Ja, majd elfelejtettem, találtam neked néhány képet a történethez ( nem tudom mennyire illenek majd hozzá), de szerintem még a novellákhoz is jó lesz valamelyik. :) Bár nem tudom, mennyire fognak tetszeni...
      Hmm, mindjárt föltöltöm őket valahova... :D

      Törlés
    7. Na azért ne tépd ki a hajad mert még sokára lesz :D
      Én se értek hozzá sajnos azért csináltattam meg, de majd még a többit is meg kell amennyiben nem cserélem le ezt a srácot :D
      De jó lehetettet az a smaragdos :D
      Komolyan? De rendes vagy ^^ Elküldheted emailben is, ha neked az könnyebb itt az email címem: titaniawjones@gmail.com

      Törlés
    8. Aha, meg ahhoz azért komolyabb képszerkesztőre van szükség. :) De azt hiszem az a kép még mindig megvan. Elég zöld volt a szeme. :D
      Oké, átküldöm e-mailben, ott úgyis könnyebb. :D

      Törlés
    9. Oké köszönöm :)
      Nekem a legtöbb szereplőm kék szemű, bár most Cole barna és Dilen zöld :D

      Törlés
    10. El is küldtem. Remélem tetszenek. :)
      Hasonlítunk Dilennel...nekem is zöld szemem van. :D
      Nekem az a mélykék tetszik, királykék vagy milyen( van olyan szemszín?) meg az az egészen világos, szinte már szürkés ezüst. :D Attól padlót fogok. :3

      Törlés
    11. Köszönöm már válaszoltam is, ezek nagyon jóóó képek lettek. :) Komolyan? Nekem olyan világos kékes szemem van :D Hasonló, mint ennek a srácnak photoshopolva :D

      Törlés
    12. Nagyon szívesen, csak szólj ha szeretnél még. :D
      Nem mondod? Nincs véletlen belőled egy fiú változat? :D De jó volna! :D Álmodik a nyomor....xD

      Törlés
    13. Én mindig szeretek szépeket nézegetni a tieidet is mindig :D
      Biztos létezik fiú is akinek ilyen szeme van kitudja :D xD

      Törlés
    14. Hát, most már ezeket is nézegetheted. :)
      Van, már láttam is egyet...de sajnos csak egyet. :D Miért nincs belőletek több? xD :D

      Törlés
    15. Hogy érted több kék szemű? :D Hát nem tudom, azért szerintem sokan vagyunk csak rossz helyen keresed :D
      Én is a kék szeműeket szeretem amúgy. :D

      Törlés
    16. Rossz helyen keresem? Akkor hol keressem? :(
      Nekem még a zöld is tetszik. De az az erőteljesebb smaragdos zöld. :) De az nagyon nagyon ritka. Bár a zöldszeműekre azt mondják, hogy a tekintetük hideg, és üres. :)

      Törlés
    17. Hát fogalmam sincs, jól el vannak rejtve :D
      Nekem is tetszik a zöld. :) Komolyan? Én ezt a kék szeműekről hallottam.

      Törlés
    18. Az biztos. :)
      Hát nem tudom, én a kék szeműekről azt hallottam, hogy az ő tekintetük tiszta, és figyelmes. :) Meg nekem egyszer azt mondták a zöld szeműekről( amilyen én is vagyok) hogy semmilyen érzelmet nem lehet kiolvasni a tekintetünkből. Egyszer kipróbáltam...azóta gyakran mondják, hogy gyilkolni is képes vagyok egyetlen pillantással. :D
      Nekem mostanában a fekete nagy kedvenc. Még nem is láttam olyan embert, akinek fekete lenne a szeme. De majd levadászok egyet. :D

      Törlés
    19. Komolyan? Ezeket nem is tudtam, de a zöld szeműek tényleg ilyenek? Vagy ez például rád nem igaz? :D
      Azt nekem is mondják, hogy egyetlen pillantásommal tudok gyilkolni :D
      Fekete szemű ember is létezik? :O

      Törlés
  2. Nagyon örülök, hogy gondolsz ránk még így is. ^^ Ha már a szemszíneknél tartatok: régen nekem is a kék volt az ideálom, de valamiért "átálltam" az olyan sötét barnára, ami már majdnem fekete. Nem is volt még kékszemű főszereplőm pont emiatt. :D

    VálaszTörlés
  3. Ja, a lényeget meg kihagytam: boldog névnapot! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen igazán kedves tőled! :)
      Nekem az álom pasim miatt kék a szemideálom szerintem, bár a többit is szeretem, de gondoltam ennek a karakternek (nem a képen szereplő srácnak) mindenképpen jól állnak a kék szem a sötét hajához. :D
      Tényleg nincs is nálad kék szemű karakter?

      Törlés
    2. De, persze, hogy van. Akad mindenféle, de a főszereplőim majdnem mindig barna vagy fekete szeműek. :) Valamiért úgy érzem, hogy abban sokkal több érzelem ül. :D Vagy csak mert az én szemem is nagyon kék, meg az egész családomé, és uncsi. :D

      Törlés
    3. Komolyan? Nálatok mindenki kék szemű? :D A mi családunkban a nagyszülőkig sőt tovább is menve, csak én vagyok az egyetlen kék szemű mindenki a barna különféle változatát képviseli :D Jaj bocsi tévedtem még egyedül a dédnagyapám volt kék szemű de senki más :D

      Törlés
  4. A szűkebb családi kör, igen. De pl. apai nagymamám barna szemű, anyai nagypapám zöld szemű volt. Nem mindenkinek ilyen kék, mint az enyém, én aputól örököltem, ő meg az övétől. A többieké szürkés (testvérem, nagybátyáim). :) A párom családjában viszont nemigen akad kék szem, ők zöldek, barnák és sárgák. Viszont az enyém domináns, úgy tűnik... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor nálatok a családban mindenféle szemszín megtalálható, ez tök jó. :D Sárga szeműek is léteznek? :O És nem örülsz, hogy a te kék szemed a domináns? :D

      Törlés
    2. Aha. Belül sárga, kívül zöld karika. :D
      Dehogynem örülök, és kíváncsi vagyok, folytatódik-e a tendencia. :D

      Törlés
    3. Ez nagyon érdekesen hangzik :D Én is kíváncsi vagyok, hogy megtörik e nálatok ez a "hagyomány" :D

      Törlés