2013. július 1., hétfő

Szünet???

Kicsit gondolkoztam tegnap éjszaka.. Lehet, hogy szünetet tartok a blogom írásában, és úgy alapból az írásban is. Hogy őszinte legyek, nem a legjobb hangulatban vagyok az utóbbi napokban. A másik pedig, hogy nem túl sok visszajelzést kaptam az írásaimat illetően, mintha kicsit eltűntek volna az olvasók. 
Egyenlőre nem tudom, hogy lesz-e szünet vagy nem, de ha lesz is, nem tűnök el teljesen, olvasónak még mindig megmaradok. 
Sok blogot olvasva lassan rájövök, hogy az én írásaim közel sem olyan jók, mint azok, amiket olvasok. Sőt olykor cikinek is érzem kicsit, azt, amit csinálok... Szóval gondolkozom erősen. 
De addig is, amíg kiderül mi lesz itt egy versem, amit még nagyon nagyon régen írtam (hát verset is szoktam néha alkotni) Ha van esetleg valakinek véleménye, azt megköszönöm. =)


Álom

Te csak álmaimban élsz,
S onnan ki soha sem lépsz
Mikor felébredek, szomorúan látom
Hogy ez megint csak egy álom. 

Reggel mikor eltűnsz, 
Már reménykedve várom az estét, hátha újra feltűnsz.
Este mikor lehunyom a szemem,
Újra ott vagy velem. 

Sok boldog percet töltöttünk együtt, 
De rövid ideig lehettünk együtt
Megint eljött egy újabb reggel, 
S a mélység újra elnyel. 

Este megint téged várlak,
De sehol sem látlak. 
Talán már elfeledtél,
Tovább léptél, s eltemettél.

Hiányoznak édes csókjaid, 
S feledhetetlen bókjaid. 
Karod erős ölelése
Szemed szép tündöklése.

Már biztosan messze jársz, 
Egy másik lány álmába vágysz.
Várod, hogy ő rád leljen,
S álma csupa boldogságban teljen. 

Nélküled üresek álmaim, 
S múló élben vannak vágyaim.
De soha sem feledlek, 
Mert tudom mennyire szeretlek. 

Szenvedek mióta nem vagy itt velem, 
Magaddal vitted az egyik felem.
De nem adom fel, tudom, hogy visszatérsz,
S megint őrült lázban égsz.

Nagyon sokat vártam,
S már a feledés kapujában álltam,
De újra megjelentél,
S szorosan magadhoz öleltél. 

Kezed a kezembe tetted,
S ismét boldog ember lettem.
Szád a számhoz érintetted, 
Vágyaimat visszatérítetted. 

Te csak álmaimban élsz, 
Remélem onnan egyszer kilépsz.
Mikor felébredek, boldogan látom,
Hogy ez megint egy nap, s az estét már várom. 

14 megjegyzés:

  1. Ha úgy érzed, szükséged van arra, hogy pihentesd az írást, akkor tedd azt, de soha ne az késztessen erre, hogy úgy érzed, nem vagy elég jó. Én voltam így, és több mint 2 évig egyetlen karaktert se voltam képes lepötyögni. Kegyetlen volt, mivel lételemem az írás, és ha nem tudok elvonulni a világomba, az kihat a hétköznapjaimra is, és ideges leszek. Egyébként ugyanígy vagyok, mint te: böngésztem a jobbnál jobb történeteket itt, és egyre kisebbre mentem össze. Viszont ez csak annyit jelent, hogy sem te, sem én nem vagyunk elszállva magunktól, és fejlődőképesek vagyunk. :) Ez így van jól. Szerintem jól írsz, és ahogy látom, még sokan gondolják így, úgyhogy nehogy feladd! Az olvasók meg már csak ilyenek. :) Jönnek, aztán vélemény nélkül távoznak (mármint nagy része). Ez ellen semmit sem tudunk tenni. Úgy gondolom, elég 3-4 fix tesztolvasó, akik tényleg minden részt rendesen átolvasnak és véleményeznek. No persze, ha történetesen blogregényről van szó, nem pedig kiadásra szánt műről, akkor más a helyzet, akkor valóban nem elég ennyi, de ez akkor se tántorítson el. Nyári szünet van, az emberek pihennek, nyaralnak, talán ez is oka annak, hogy jó páran eltűntek. Te ne tűnj el, mert én szeretlek olvasni. :)
    Ja, és elnézést a kisregényért. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a baj, hogy fogalmam sincs.. Kicsit a napokban rossz kedvem van, és olyankor mindig csupa rossz dolgok járnak a fejemben.. :/
      Én is így vagyok vele, ahogy te, hogy muszáj mindig valamit írnom, még akkor is, hogyha pár sor is az.
      Szerintem is az a jó, hogyha valaki nem száll e magától és észreveszi, hogy miben és hogyan kell fejlődnie.
      Köszönöm. :) Én is nagyon szeretem a te írásodat, és már nagyon várom a következő fejezetedet is. :D
      Igen én örülök annak a pár olvasómnak is, akik véleményt mondanak. :)
      Lehet, hogy tényleg a nyári szünet a baj. :D És dehogy zavar, ha kisregényt írsz, én örülök, hogy elmondod a véleményedet, legyen az akármilyen hosszú is. :)

      Törlés
  2. Fpuuuu ez NAGYON JO!...Ha most szunetet is tartasz kerlek gondold at azt hogy abbahagyod mert en nagyon szeretem az irasaidat es ez a vers gyonyoru..Remelem meggondolod magad es folytatod mert tenyleg tehetseges vagy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszett a versem. :)
      Hát még nem döntöttem el, hogy mit teszek.. igazából kicsit bizonytalan vagyok.. :/
      Tényleg köszönöm, és örülök, hogy olvasol na meg, hogy tetszenek az írásaim. :) Tényleg sokat jelent. :)

      Törlés
  3. Remélem, ha rám nem hallgattál eddig, akkor most a többi olvasódra igen. :) Nézd meg mindenki hogy szeret téged olvasni! És az nem igaz, hogy rosszabbul írnál mint a többiek, csak te mást írsz, mint ők. A más nem rosszabb, csak nem ugyanolyan. :)
    Egyébként ezt a versedet még nem is olvastam, de nagyon tetszik. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hiszek én neked mindig, csak tudod, hogyha rossz kedvem van, akkor nagyon szkeptikus vagyok. :D
      Hát én mégis azt érzem, hogy az enyémnél okkal jobbak is vannak. Különösen a Vörös Holdnál jobbak. :)
      Köszönöm, ez egy nagyon nagyon régi versem. :)

      Törlés
  4. Ha kell hát tarts szünetet , azt mondom, fel kell töltődni. És egy időben én is elkövettem az a hibát hogy lépten nyomon hasonlítgattam magam másokhoz, ez csak arra jó hogy elmenjen a kedved . Nem szabad, magamnak is folyton mondom , hogy az embernek egyedinek kell lennie és az hogy más még nem feltétlenül rossz. Úgy írj , ahogy te a legjobbnak érzed, arról ami közel áll hozzád és meglátod , hogy jól is állnak majd hozzá. Mert a miben igazán benne vagy azon látszik az igyekezet, a lendület és az magával ragadja az olvasót :) Nálad ez meg van .Ne hagyd , hogy eltántorítson a kis forgalom , pihenj aztán jöhet a folytatás . Én várom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen lehet, hogy igazad van. :) Csak néha úgy vagyok vele, hogy nem tudom mit kellene írnom, hogy milyen stílus áll jól nekem.. A fantasy(mint a történetem), valami romantikus vagy tragikus (mint az új novellám)? Kicsit olyan érzésem van, mintha nem találnám a megfelelő utat, vagy nem tudom.
      De ezzel egyet értek, hogy az a jobb, hogyha az ember minél egyedibb. :)
      Köszönöm, és azt is, hogy olvasol. Még szerencse, hogy a Vörös Hold első részét már befejeztem, így fel tudom tenni,különben bajban lennék. :D

      Törlés
  5. Na az elsővel kész is vagy :) Akkor te már büszke lehetsz magadra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Abból a szempontból az vagyok, hogy befejeztem egy regényt, de azért nem, mert nem tetszik, és mert két versenyen is indultam vele, mindkettőn kiestem már az elején... szóval ezért tettem egyenlőre félre a folytatását, pedig trilógiának készül. :D Na jó azért is, mert a második részből csak halványan derengenek a dolgok. :D

      Törlés
  6. Ó hát az kár , de azért nem szabad ettől lelombozódni :) Majd meglátjuk ;) szerintem túl szigorú vagy magadhoz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, eléggé szigorú vagyok, már mondták mások is. De nem tehet róla, hogyha nem tetszik az, amit írok. :D
      Na meg a másik oka a lassításnak, hogy képtelen vagyok megírni az egyik szereplőm halálát, pedig muszáj lesz (jelenlegi tervek szerint), túlságosan a szívemhez nőttek már.

      Törlés
    2. Én is voltam így. Mármint hogy megöltem az egyik szereplőmet, aki nagyon a szívemhez nőtt. Ott bőgtem, mint egy idióta, úgy pötyögtem a sorokat. :D

      Törlés
    3. Olyan rossz, amikor egy szereplőt meg kell ölni, olyan szomorú tud lenni. :( Én már sokat megsajnáltam, de így nem nagyon tudok haladni tudom :D

      Törlés