2013. július 21., vasárnap

Második helyezés

Először is elnézést kérek mindenkitől, hogy eltűntem megint egy időre, közbe jöttek a dolgok, és ezért elmaradtam nagyon sok blog elolvasásával is, de igyekszem mindent pótolni és kommentelni is, ahogy szoktam! :)
És egy jó hírem is van! Életem első novellaversenyén második helyezést értem el. Nagyon meglepett a dolog, mert úgy gondolom, hogy az enyémnél sokkal jobb írások is voltak, de természetesen nagyon örülök neki. :)
Ez a novellám lett a második, a linkre kattintva elolvashatjátok, ha még nem tettétek volna meg. :) Örökké tiéd 
Egy másik versenyen még mindig folyik a szavazás, ha van kedvetek szavazzatok rám, ha tetszett az írásom.
Itt  (bal oldalon katt Halálosan szeretlek-re)
Gondolkozom, hogy további novellás versenyeken induljak-e vagy ne, még nem sikerült eldöntenem. Ti mit gondoltok? :)
Köszi, hogy nem hagytátok el a blogomat, vagyis remélem. :)


3 megjegyzés: