2013. július 12., péntek

Eltűnés, fejezet, Vörös Hold 2..

Elnézést kérek mindenkitől, tudom, hogy legalább egy hete semmit sem írtam a blogomra, de nem tűntem el teljesen. Olykor-olykor benéztem. Kicsit szét vagyok csúszva, de igyekszem visszatérni. Terveim szerint hétfőn érkezik az újabb fejezet, ha még kíváncsiak vagytok a folytatásra. 
És elkezdtem írni a Vörös Hold 2 első fejezetét, de még nagyon kevés van meg belőle. És még címe nincs annak a résznek. :)
Addig is itt egy kis részlet a következő fejezetből, és még egyszer bocsi, hogy eltűntem. Remélem, hogy ti is mind visszatértek majd a blogomra és nem hagytátok el teljesen. :)

(...)Dilen miután teljesen egyedül maradt, elment zuhanyozni. A forró zuhany alatt hatalmas fájdalmat érzett. Megtántorodott. Csak annyi ereje maradt, hogy magára csavarja a törölközőjét és visszamenjen az öltözőbe. A földre rogyott a kínzó érzéstől. Tudta, hogy ezek mindennaposak lesznek, ahogy egyre jobban közeledik a születésnapja. Mégsem tud előre felkészülni rá. Felordított kínjában és elvesztette az eszméletét.
A saját nevét hallotta. Először kissé halkan, majd egyre hangosabban.
– Dilen, ébredj már fel!
Kinyitotta a szemét, és megpillantotta a hang forrását. June térdelt mellette a földön. A lány ruhája vizes volt. „Biztos tőlem lett olyan…” - gondolta magában.
– Hogy kerülsz te ide? - próbált feltápászkodni.
– Az öltöző előtt mentem el, amikor valaki kiáltott, gondolom te voltál. Nem volt a közelben senki sem, így nem tudtam segítséget hívni. Kénytelen voltam én bejönni és megnézni, hogy mi a helyzet. De mondd, jól vagy? Amikor bejöttem, a földön hevertél. - hadarta a lány.
– Igen, nem is tudom mi történt... Biztosan csak megszédültem .- motyogta és akkor tudatosult benne, hogy nincs rajta ruha. Lepillantott magára.
– Ne aggódj, a törölköző rajtad volt, amikor bejöttem és én becsszóra nem leskelődtem. – nevetett.
Dilen amikor visszamosolygott rá, egy újabb roham tört rá. Vonaglani kezdett a földön. June nagyon megrémült, nem tudta, hogy mitévő legyen. A fiú ismét felordított fájdalmában és a lányra nézett. A szeme úgy tűnt, mintha világítana. A roham pár másodperc múlva elmúlt és ő ismét mozdulatlanul hevert a földön. June maga felé fordította őt(...) 

5 megjegyzés:

  1. Fú basszus ! Megint láttam :D De még hogy ;) Állati jó lett , várom a teljes részt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Pedig tudod minden alkalommal ahogy visszaolvasom a tavaly írt fejezeteimet rájövök, hogy az egészet át kellene írni. :)

      Törlés
    2. Hát bizony ez velem is megesik :/ De van amikor ellenállok a kísértésnek , mert lehet hogy csak rontanék rajta ...

      Törlés
  2. Persze, hogy kíváncsi vagyok. :) Sok ihletet kívánok az íráshoz! Most nekem is épp ihlethullámom van (majdnem egy év kihagyás után), aminek nagyon örülök, de tartok is tőle, mert ha nagyon beindulok, akkor végigírom a sztorit, és akkor mi lesz velem? :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Bár úgy lenne, de nagyon ihlethiányban szenvedek, meg kedvtelenségben is. :/ Neked is sok ihletet. ^^
      Az nem baj, ha megírod az egésze történetet, utána jöhet a következő. :D

      Törlés