2013. július 2., kedd

Karakterképek

Mivel már megismerkedtünk újabb szereplőkkel, gondoltam, hogy felteszem az ő karakterképüket is. :) Remélem tetszeni fog, de ha mégsem és nem így képzelitek őket, akkor nyugodtan mondjátok el. :) (amúgy nálam a szereplők képe mindig változik senki sem állandó :D)
Lehet, hogy ez csak nálam van így, de én étező személyekként tekintek a szereplőimre (kicsit talán bolond vagyok :D), sőt a gépemen találtam velük készített interjúkat is, meg róluk alapadatokat is. :D Kíváncsiak vagytok rájuk? Szeretnétek jobban megismerni őket? Vagy esetlegcsak bizonyos személyeket? :D
És ne felejtsétek a legújabb fejezetet itt olvashatjátok: Hatodik fejezet







2 megjegyzés:

  1. azta, Jason nagyon tetszetős *o* *nem hiszem el hogy ezt most tényleg leírtam*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Talán ő az egyetlen karakter, akinek a képét soha sem változtatom meg xD a többiekét mindig. :D
      Én örülök, hogy tetszik. :D

      Törlés