2013. június 14., péntek

Novella-részlet

Azt hiszem, hogy ez az utolsó ilyen bejegyzésem, vagy részletközlésem a Vörös Holdas blogomon, a többit majd a másikon közlöm. Nem nagyon szeretném keverni más írásokat ezzel a történettel. Terveim szerint ezzel a novellával majd egy versenyen indulok, de még nem tudom egyenlőre, hogy mi lesz.. Mondjuk már majdnem készen van. Ez egy újabb részlet abból, amit a múltkor kiírtam. (A bálosból) 
Ja és ha valakinek bármilyen átírási vagy javítási ötlete van, szívesen fogadom! 

(...) Befejezte a játszadozást a hajammal, és lassú mozdulattal félresöpörte az útból. Nyakam szabaddá vált számára. Ujjait végig futtatta a bőrömön, apró köröket rajzolva rá. Akaratlanul is oldalra hajtottam a fejem, hogy jobban hozzáférjen. Úgy érzékeltem, hogy tetszik neki, élvezte, hogy így a hatalma alá kerített. A szemem még mindig csukva tartottam, mégis sejtettem, hogy mosolyog. Belül, magamban én is ezt tettem. Örömmel töltött el, hogy ezt a pillanatot együtt éljük át. 
Megmoccant, és karját visszahúzta. A kíváncsiság mardosott belülről, hogy mit akarhat tőlem. 
A meleg levegő a bőrömet csiklandozta, ahogy egyre közelebb hajolt hozzám. Puha szájával súrolta. Nem tett hirtelen mozdulatot. Apró csókokat lehelt nyakamra vállamtól egészen az állam vonaláig. Egy halk sóhaj hagyta el torkomat, amitől ő visszakozott. Teljesen beleolvadtam a karjába. Hamar újra kezdte, imádta, hogy játszadozhat velem, mielőtt lecsapna, akár a macska az egérrel. 
A következő pillanatban enyhe szúrás hasított belém. Ráérősen, mégis hevesen mélyesztette belém fogait, mint forró kés a vajba. Jobb kezével az államat tartotta, hogy a fejem véletlenül se döntsem vissza akadályt képezve közte és a bőröm között. Minél tovább időzött rajtam a szája, annál gyengébbnek éreztem a lábaimat. Már mindkét kezével a derekamat fogta, hogy megtartsa a rá nehezedő súlyomat. 
Abbahagyta, és váratlanul maga felé fordított. Szemtől szemben álltunk egymással. Végre kinyitottam a szememet. A csodálatos kék szeme bámult az enyémbe. Diadalmas mosoly ült az arcán. Az álarca még mindig ott virított, elrejtve tökéletesen megmunkált vonalait, ahogy az enyémen is. A ruhámra csöpögött a vér, mely vörös mintákat varázsolt gyönyörű fehér anyagra. Nem zavart. Csak vártam némán és belefeledkeztem a tekintetébe. Amíg én nem figyeltem ő ajkát határozottan az enyémhez szorította és magához ölelt. (...)


22 megjegyzés:

  1. Megint hihetetlen jóra sikeredett :) hátborzongató :D Amúgy is imádom az álarcosokat a vámpírokat is ( a hagyományosat ) a kettő együtt pedig <3
    Megint totál előttem volt a kép, mint a moziban !
    Nagyon jól tudod a szavaiddal láttatni a képet , grat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszett. :) Én is pont így vagyok vele mindkettőt imádom. :D Akkor majd ha kész felteszem egyben az egészet és elolvashatod. :) Mint a moziban? Akkor lehet forgatókönyvet kellene írnom? :D

      Törlés
    2. Már alig várom :)
      A forgatókönyv írás nem rossz ( próbáltam ) , de elég bonyolult, sok mindenre kell figyelni. De nem akarlak eltántorítani tőle , mert lehet hogy tényleg jól menne :)
      Sőt ajánlom a Celtx nevezetű forgatókönyvíró programot én ezzel "dolgozom" :D

      Törlés
    3. A végén ha több ötletem lesz, talán több is lesz belőle, mint novella. :D
      Hát nekünk is annak idején kellett írni a suliban, vagyis ott mondtak róla egy kettőt, de már akkor is nehéznek tűnt, nem mintha az írás nem lenne az. :D
      Köszönöm, meglesem majd otthon azt a progit. :)

      Törlés
  2. Szia!
    Ez baromi jó volt, alig várom már, hogy végig elolvashassam. :)
    Főleg, hogy álarcos bál, egyszerűen odavagyok értük! Bár én inkább a vérfarkasokat, és nem a vámpírokat kedvelem. :))
    Remélem hamar meglesz az egész novella.
    Denny

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm. :) Hát már csak a vége hiányzik belőle, meg egy kis köztes rész és készen is van. :) Én mindkettőt szeretem, mindegyik olyan ijesztő, és misztikus tud lenni. :)

      Törlés
  3. Én is szerettem őket, de valahogy az Alkonyattal...hát, hogy mondjam? Az nekem nem nagyon jött be. Abban is inkább a farkasok tetszettek. :)
    Remélem hamar be tudod fejezni, már nagyon várom, hogy olvashassam! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogy őszinte legyek az Alkonyatot én se szeretem, még eddig el se olvastam egyik könyvet se. Nem olyanok az igazi vámpírok, mint abban a könyvben, legalább is szerintem. :)
      A farkasokat én is szeretem, nem véletlen van egy a fejlécben. :D
      Rendben, ha sikerül már hétvégén befejezem. :)

      Törlés
    2. Teljes mértékben egyet értek , ami az Alkonyatot illeti :) És a farkasok gyönyörű állatok !

      Törlés
    3. Akkor nem mi fogjuk megalapítani az Alkonyat rajongók klubját :D

      Törlés
    4. Én is csak egyszer vettem a kezembe Alkonyat könyvet, méghozzá a Tescóban. :)
      Úgy vagyok a vámpírokkal, hogy maradjunk Drakulánál, csak huszonegyedikszázadizálódjon. :)
      Van ilyen szó?
      Az Alkonyat rajongók klubja meg messze kerüljön el, de az álarcosvámpírfarkasok rajongói egyesület jöhet. :)

      Törlés
    5. Kezedbe vetted és gyorsan vissza is tetted? :D Jó én nem akarok semmilyen könyvet szidni, mert ízlések és pofonok, na meg a másik, hogy az a történet már kiadásra került, amíg az enyém nem, így nincs jogom szidni. :D
      Nem tudom, hogy van e ilyen szó, de nekem tetszik. :D
      Egyetértek ezzel. :)

      Törlés
    6. Azért azt nem mondanám, hogy gyorsan vissza is tettem, mert előtte még beleolvasgattam...és csak aztán tettem vissza. :)

      Törlés
    7. Nekem az első kettő könyv megvan otthon, de még nem olvastam el :D

      Törlés
  4. Nem ám :) Annál inkább az álarcosvámpírfarkasok rajongói egyesületet :D

    VálaszTörlés
  5. Szia TJ!

    Nagyon imádtam ezt a kis részletet, tele volt szenvedéllyel!
    Nagyon imádom, ahogy írsz!
    Várom a köviket!
    xo xo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszett. Igyekeztem, bár nem mindig tudok így írni. :)

      Törlés
  6. Szia!

    Közben azért én is be-be nézegetek, csak nem mindig írok :). Imádom az olyan dolgok nagy részét, ami bálokról, vámpírokról vagy ilyenekről szólnak, főleg azokat, amikben szerepel az álarcos bál.. Szeretem az álarc titokzatosságát, meg ilyenek, de ezt inkább most nem fejtem ki.. Lényeg, hogy nagyon szépen köszönöm, hogy elolvashattam a novella részleted, mivel nagyon-nagyon imádom. *.* Ráadásul sikerült ihletet adnod ahhoz a történetemhez, amit nem sikerült még elkezdenem.. Köszönöm szépen az élményt és ötletet, mellyel elindulhatok az egyik sztorim írásának útján ;). <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm, hogy elolvastad ezt a kis részletet, közben elkészült az egész novella is, csak még nem került fel. :)
      Örülök, hogy betértél, és ha van kedved gyere máskor is.
      Én köszönöm, hogy szántál rám időt, annak meg külön örülök, hogy tetszett ez a kis részlet, remélem majd az egész egyben is tetszeni fog. :)
      Olyan jó hallani, amikor megihlet másokat az írásom, már ezért megéri írni. :)

      Törlés
  7. Szia! Nagyon jó lett ez a kis részlet, és ahogy Avellana mondja, szuperül bánsz a szavakkal, kifejezésekkel. Kíváncsi lennék az egészre egyben. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszett. Majd nem sokára felkerül az egész, remélem akkor sem fogtok benne csalódni. :)

      Törlés