2013. június 1., szombat

Első díjam!


Az a nagy meglepetés fogadott, hogy megkaptam életem első díját, ráadásul négy embertől is. Nagyon hálás vagyok érte nekik. Nem is gondoltam volna, hogy kaphatok díjat. :) Nagyon örömmel töltött és most is tölt el, hogy tetszik nektek a blogom, és a történetem is Ez nekem nagyon sokat jelent :) Remélem, hogy továbbra sem okozok csalódást. :)
A díjat tőlük kaptam: Judit, Killertiger, Valentine, és Sandra Blake 

Néhány kedves szó, amit a díj mellé kaptam. :)

"Tita,mert nagyon szép az oldala, és ügyesen összehozta a designt" - Judit

"A következő tulajdonos a Vörös Hold című történet (triológia) írója, akinek története szintén ösztönzött arra, hogy írjak. Kifejezetten szeretem a történetet és nagyon örülök, hogy volt (és van) lehetőségem elolvasni. " - killertiger 

A díjnak szabályai is vannak:

1. Megemlítjük, hogy kitől kaptuk a díjat.
Köszönöm: Judit, Killertiger, Valentine és Sandra Blake

2. Felsorolunk 4 bloggert, akinél 200-nál kevesebb a (feliratkozott) rendszeres olvasók száma.
-  Denselle - Nagyon szép a blogod kinézete, és a színe is. Valamint a történetedet is szeretem olvasni. :)
- Veronika - Szeretem a történetét, és a fejléce is nagyon tetszik. :)
- Vivien - Tetszik a blogja, az írása, és örülök, hogy olvasol :)
- Dina - Nagyon jó az írása, és a fejlécében azok a tollak különösen tetszenek. :)

3. Egy-egy kommentet hagyunk a kiválasztott 4 blogon a díjazásról.

4 megjegyzés: