2013. június 5., szerda

Második díjam!



El se hiszem, de megkaptam a második díjamat is, és nem is telt el sok idő a kettő között. Nagyon örülök neki, és köszönöm szépen Sandra Blake-nek, hogy úgy gondolta megérdemlem. :) Remélem, hogy továbbra sem fog bennem csalódni. :)

Szabályok/Válaszok:

1. Tedd ki a képet:  Megtörtént :D

2. Írj 11 dolgot magadról:
- Nincs olyan nap, hogy ne olvasnék valamit!
- Álmodozó típus vagyok
- Szeretek fényképezni, különösen állatok és a természetet
- 14-15 éves korom óta történeteket írok, és szeretnék egyszer igazi író
   lenni
- Zene nélkül nem bírok ki egy percet sem
- Nem szeretem a nevemet, ezért mindenki egy becézett formáját
   használja
- Ha megyek valahová mindig van nálam egy toll és papír.
- Mindig, mindenhol eszembe jutnak részletek, vagy történeteket, amiket
  egy füzetben vezetek
- A Vörös Hold az első befejezett írásom (túl sok ötletem van, és mindig
  újat kezdtem)
- Majdnem minden olyan dolgot szeretek ami eltér a megszokottól 
- Imádom a fantasy dolgokat legyen szó bármiről

3. 11 kérdés megválaszolása: 
  - Mit ennél most a legszívesebben?
  ~> Ropit
 - Van kedvenc állatod, ha igen mi az?
 ~> Tigris, cica, mókus, zsiráf, kutya, süni
 - A hely ahová a legszívesebben elutaznál?
 ~> Anglia, Görögország, Hawaii
  - Kedvenc tantárgyad?
  ~> Mivel már nem járok iskolába, így éppen most semmi. De azt
   hiszem az angol  volt. 
 - Egy fiú legyen...?
  ~> Őszinte, kedves, kreatív és vicces.
 - Vannak olyan pillanataid, amikor egyedül érzed magad?
 ~> Természetesen vannak, sokszor olyankor tudok a legjobban írni. 
 - Mit gondolsz a szerelemről? 
 ~> Őszintén? Fogalmam sincs.
  - Kedvenc színed?
 ~> Fekete és kék.
 - Hogy álltok a sporttal?
 ~> Régebben eljártam futni, képes voltam emiatt hajnali hatkor kelni..
  Most más miatt kelek olyan korán. 
 - Az írás neked hobbi, vagy komolyan akarsz ezzel foglalkozni?
  ~> Hobbi is, és szeretnék komolyan is foglalkozni vele. Dolgozom az
   ügyön. 
 - Könyv vs. blog?
  ~> Könyv, de mostanában blogos történeteket is olvasok. 

4. Kérdezz 11-et:      
- Milyen témájú történeteket!könyveket szeretsz olvasni?
- Mikor kezdtél írással foglalkozni?
- Vannak olyan dolgok, amiket kifejezetten utálsz?
- Mi van ki a múzsád/ ihletforrásod? 
- Mik azok a dolgok, amiktől soha sem tudnál megválni?
- Hogyan szeretsz inkább írni? Hagyományosan (toll, papír), vagy
  számítógéppel?
- Mit gondolsz a hangoskönyvekről? 
- Mi a kedvenc könyved?
- Fanfiction vagy saját történet?
- Kint a természetben lenni, vagy bent a lakásban? 
- Vannak kedvenc blogjaid? Melyek ezek?

5. 11 blognak add tovább:
- Veronika
- Denselle
- Vivien
- Valentine
- Emi
- Judit
Bocsi hirtelen nem tudok többet írni, de aki szeretné még viheti. :)

                                      

2 megjegyzés:

  1. Szia! :) Gratulálok! :) Tőlem is kapsz egy ilyet, de természetesen már nem muszáj fáradnod a megválaszolgatással. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Köszönöm szépen. :) Jaj de kedves vagy, köszi. :) én is neked akartam küldeni az ilyenemet, de azt hittem, hogy nem lehet olyannak, aki most kapott. :( Ezek szerint lehet?

      Törlés