2013. június 2., vasárnap

Író tippek?

Tegnap véletlenül ezekre az író tippekre bukkantam. Szerintetek ezek hasznosak? Szoktatok ti hasonló tippeket, ötleteket keresni? Vagy vannak saját tanácsaitok?

Tippek: (valahonnan az internetről)

1. Fejezz be egy könyvet!

2. Ismerkedj meg más írókkal!

3. Ne a piacnak írj, de légy jó stratéga!

4. Saját magadnak írd meg a könyved, aztán vizsgáld meg milyen kategóriába illik bele!

5. A te döntésed, hogy egy márkanévvel jelzett kategória típusú, vagy önálló regényt írsz -e! 

6. Légy professzionális!

7. Ne add le a könyvedet túl hamar!



4 megjegyzés:

  1. Igen, én szoktam tippeket olvasni, de nem pont ilyesmiket :). Leginkább nem a könyvem kiadásához, hanem magához a sztorihoz keresek tippeket, hogy mit hogyan fogalmazzak meg, stb. Viszont ha gondolod, tudok összeírni neked pár olyan tippet, ami saját - és más - tollból származik egy picikét később.

    VálaszTörlés
  2. Köszi az jó lenne, persze ha nem gond. :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Én is szoktam tippeket keresgetni meg olvasgatni, aztán most majdnem négy év blogolás után összeírtam a sajátjaimat: http://clary-klau-inspire.blogspot.hu/2013/05/tippek-az-irashoz.html
    Ha gondolod nézd meg őket, nem tudom mennyire tartod majd hasznosnak őket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Jaj köszönöm szépen, hogy belinkelted, ezek nagyon hasznosak. :) Ki is írom őket. :)

      Törlés