2016. január 19., kedd

Új év, új tervek!

Sziasztok!
Először is szeretnék mindenkinek Nagyon Boldog Új Évet kívánni. Másodszor pedig szeretnék elnézést kérni, amiért eltűntem. Az elmúlt évben nagyon sok minden történt, főként rossz, így elmaradt a blog frissítés. Valamint a gépem tejesen meghalt, így újra kellett telepíteni, és a jegyzeteim, fejezeteim, történeteim, képeim nagy része elveszett. Újra kell majd írnom a történetet, addig nem tudok frissíteni. 
Úgy gondoltam, hogy a blogra ráférne egy kis frissítés, ezért a segítségeteket szeretném kérni, már ha van még valaki, aki feljár ide, és olvassa. A legtöbb dolgot szeretném átalakítani rajta, a fejléctől kezdve a stílusig mindent. Ha valaki tudna ezekben segíteni, azt nagyon megköszönném. :)
TWJ

7 megjegyzés:

  1. szia! Én olvasom és nagyon szeretem, de nem tudok azokban segtíteni. de én nagyon várom a kövi részt!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Köszönöm szépen, nagyon kedves vagy. És köszönöm, hogy ennyi idő után még mindig felnézel a blogomra, és olvasol. :)

      Törlés
  2. Sziaaaa én olvasom és remélem sikerül megmenteni a történeteid (én is írok, ezért átérzem a fájdalmat) :)! És wáá imádom a Vörös Holdat, és remélem olvashatom a folytatást, meg az interjúkat is imádtam! ^-^ Esetleg a fejlécben tudok segíteni, meg a háttérben is (bár csillámra ne számíts ami hullani fog a képernyő tetejéről XD de képszerkesztésben elég jónak tartom magam). Ha érdekel akkor szólj nyugodtan! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Köszönöm neked is, hogy még olvasol. :)
      Örülök, hogy tetszett a történet és az interjúk is. :)
      Akkor most szólok, nagyon megköszönném, ha tudnál segíteni. :) Hát én semmi csillámport nem szeretnék, meg nagyon színes dolgot sem, nem illene a történethez.

      Törlés
  3. Szia én nem tudok segíteni de mindenképpen várom a részt :-)

    VálaszTörlés
  4. Szia. Nagyon örülök, hogy újra folytatni fogod a történetet. Imádom meg mindig. Mikorra várható az új rész?
    ❤K
    Puszi :)

    VálaszTörlés
  5. kölcsönünk van, bármi legyen is nálunk, és készek vagyunk felajánlani bármilyen összeget, amit akar
    Kölcsönre van szüksége? Küldjön e-mailt a remy.credit111@gmail.com címre
    Szia hogy vagy ma ?? Sürgős kölcsönre van szüksége a következő 6-12 órára a REMY stressze és késése nélkül. A CREDIT ma minden problémáját megoldja. 2%-os kamatozású kölcsönöket adunk ki, minden típusú hitelt kínálunk gyors kiszolgálással, küld
    nekünk egy e-mailt a sürgős hiteleiről Írjon nekünk e-mailt, kölcsönt kapunk e-mailben {remy.credit111@gmail.com}
    kölcsön van neked.

    VálaszTörlés