2013. május 29., szerda

Érdekességek

Érdekességek a Vörös Holdról

  • Egy trilógia első része, 18 fejezetből áll
  • Az egész történet körülbelül 5 hónap alatt készült el
  • Már egyszer indultam vele egy versenyen
  • A egyik szereplő neve egy álmomból származik
  • Az egyik szereplőt áldozatként írtam, mégis későbbi főszereplővé nőtte ki magát 
  • A folytatása egyenlőre félre van téve, nem tudom egyáltalán lesz e neki
  • Egyenlőre egy kiadót próbálok neki találni, akit esetleg érdekelhet, de eddig nem sok sikerem volt.. 


Egyenlőre nem tudom, hogy a történet kiadható e.. Vagy még csiszolni kellene e rajta sokat.. Ti mit gondoltok róla, most, hogy már két fejezetet olvastatok belőle?

8 megjegyzés:

  1. Kiadót találni nagyon nehéz. Helyesebben olyat könnyű, amelyik jó pénzért kiadja. Viszont ezzel kapcsolatban szólok, hogy ha nem magánkiadást szeretnél, akkor nem előnyös, ha a történetet felteszed a netre, mert ezt a kiadók nem szeretik. Ízelítőt persze biztosan lehet, de az egészet nem. :) Én mindenesetre megvenném a könyvet. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. :) Azért gondoltam, hogy felteszem, mert már két kiadó is elutasította és egyenlőre nem találtam jobbat.. :/ Abban sem vagyok biztos, hogy ez valaha kiadásba kerülhetne.. Még szerintem túl kezdő vagyok ahhoz, van mit javítani rajta.. Emiatt nem folytattam még a második résszel.

      Törlés
    2. Hidd el, akármennyire gyakorlott is leszel, mindig találsz rajta kivetnivalót, és ez így van jól. Ebből látszik, hogy fejlődsz. :) Persze pillanatnyilag érezheted (ahogy én is az enyémmel kapcsolatban), hogy hű meg há, ennél jobbat tutira nem tudok, de eltelik egy kis idő, és rájössz, hogy dehogynem. :) Sose keserítsen el az, ha nem érzed elég jónak, vagy épp negatív kritikát kapsz: ebből tanulsz. :)

      Törlés
    3. Ez igaz, azért is gondoltam, hogy másokkal is elolvastatom valamilyen formában (most a blog), hogy mások mit gondolnak róla, ők is olyan rossznak tartják e, mint én. Persze örülök én a negatív kritikának, de csak akkor ha valaki elmondja miben kell javítani. :)

      Törlés
  2. Amiről a chatban szó volt:

    - Bejegyzések alatti véleményezés: Tervezésen belül menj az Elrendezésre. Ott a Blogbejegyzéseknél kell szerkeszteni (minden ott van, pl. dátum, kommentszám stb., és a Vélemények is. Ott tudod alakítani, hogy mik legyenek válaszhatók. :)

    - Facebook Tetszik gomb a bejegyzések alá: ezt a sablonszerkesztőben kell megcsinálni. Tervezés - Sablon - HTML kód szerkesztése. Ide viszont csak akkor nyúlj, ha biztos vagy benne, hogy nem piszkálsz meg véletlenül semmit, amit nem kéne. :) Sajna azt nem tudom, hol keresd a helyét, mert más a sablonod, mint az enyém, de addig kell kutatnod, míg meg nem találsz valami ilyesmit, hogy

    <b:include data='post' name='post'

    Nekem kb. a 900.-adik sorban van. Ez épp a bejegyzést jelenti, és ez alá kell beilleszteni a Facebook like kódot, ami amit itt tudsz elkészíteni:

    https://developers.facebook.com/docs/reference/plugins/like/

    Itt variálhatsz mérettel, kinézettel, színnel stb. Próbálgasd, majd a végén ad egy kódot, amit beraksz a sablonba.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, köszönöm szépen a részletes választ, majd ha otthon leszek kipróbálom, remélem, hogy nem fogok elszúrni semmit sem, mert az nagyon kellemetlen lenne :D

      Törlés
    2. Köszönöm szépen. :)

      Törlés