2013. május 28., kedd

3. fejezet - Részlet

Mivel, a 3. fejezetem még kicsit később jön, ezért gondoltam, hogy egy kis részletet kiírok belőle, hogy tudjátok mire számíthattok a folytatásban. Remélem, hogy ez olyannyira fog tetszeni, mint az előző kettő fejezet. 

Részlet a 3. fejezetből

(...) Kétfelé vezetett az a létra, vagy lefelé, vagy felfelé. Végül úgy döntött, hogy felfelé. Felmászott a mozdony tetejére. Eddig lassúnak gondolta a szerkezetet, ám most villámgyorsan megváltozott róla a véleménye. Először csak lehasalt, hogy erőt és bátorságot gyűjtsön, majd pedig szépen lassan felállt. Pár pillanatig csak behajlított térdekkel állt, végül mégis felegyenesedett. Körbekémlelt. Az erdő nagyon vonzotta a tekintetét. A csípős hideg miatt bekönnyezett a szeme, sietnie kellett, ha nem akart leesni. Óvatos léptekkel elindult a másik vagon felé.

– Csak most ne jöjjön egy alagút. - meresztgette a szemeit.
Elért a kocsi végéhez. Ott nem volt se létra, se más, amivel átjuthatott a másikra. Csak az ugrás maradt. A táskát egyik kezével szorosan tartotta, hogy a sebesség le ne sodorja a válláról.

– Ha ezt most Dilen látná… Biztosan megszakadna a röhögéstől… - nevetett kínjában, holott egyáltalán nem találta viccesnek a helyzetet - Te jó ég, Dilen… szüksége van rám… nem hagyhatom cserben. - megrázta a fejét, amitől pillanatok alatt kijózanodott.


Hátrált pár lépést, és eszeveszett sebességgel rohanni kezdett. Olyan hatalmasat ugrott, hogy még maga is meglepődött rajta. Odakúszott a másik létrához, ami szintén egy WC ablaka mellett lett felszerelve. Egy idegen, számára mégis ismerős nesz zökkentette ki a koncentrálásból. A fák közé lesett és látott egy világító szempárt, ami meredten őt figyelte. Farkasszemet nézett vele. Mindennél bátrabbnak érezte magát, de tudta, hogy képtelen lenne most megvédeni magát. Sietősre vette a dolgot. Kapkodta a lábait, ahogy csak tudta, közben egy percre sem tévesztette szem elől a különös lényt. Átlendült az ablakhoz, ami nagy szerencséjére szintén nyitva volt. Ám, az egyik lába megcsúszott, és lebillent az ablakról. Egy kézzel tudott csak kapaszkodni, ami hatalmas erőfeszítésébe került. Minden erejét felhasználva visszahúzta magát és belendült a vagonba. (...)

(Ez a kép valamiért nagyon tetszik :D)

5 megjegyzés:

  1. Jó is ez a kép ,meg az egész :) csak így tovább :D

    VálaszTörlés
  2. Köszi, remélem tetszett a részlet, bár nem túl minden derül ki belőle :D Csak annyi, hogy ez Cole-ról szólt :D

    VálaszTörlés
  3. Szia!:)
    Jó kis részlet, legalábbis nekem tetszik!;)
    Izgalmas, és mivel eléggé vizuális típus vagyok, ezért minden helyzet bele bele tudom magam képzelni, amit olvasok!xd
    Én csak annyit tudok hozzá fűzni, hogy így tovább!;)
    (U.I.: Örülnék, ha nem is mindig,de figyelemmel követnéd a történetem, mert minden vélemény fontos, és mindenki véleménye érdekel!)
    Puszi(L)

    VálaszTörlés
  4. Szia! :)
    Ahogy ígértem itt vagyok és elolvastam az összes részt. Nagyon tetszik a történeted, bár meg nem igazán tudom, mi lesz belőle. Ez a részlet tetszik eddig a legjobban. :) June szemszögéből van ez is, ugye? Esetleg megpróbálhatnád kicsit jobban kifejteni a titokzatos részeket, amikor szembenéz a szempárral vagy amikor kinéz az éjszakába. A szereplők is nagyon tetszenek, főleg June -al tudok jól együtt érezni. Cole-t egyáltalán nem így képzeltem el. :)
    A másik dolog, amin még tudnál javítani az a fejléced. Nagyon szép és illik a bloghoz, engem csak az zavar, hogy olyan, mintha a hold a sziklán állni. Meg látszik, hogy kicsit el van mosódva a kép, viszont a hold nem és ezért kicsit szétesik az egész. Remélem nem mondtam túl sok rosszat, összességében nagyon tetszik a blogod és rendszeres olvasd leszek.
    Sokszor ölel: Em

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Köszönöm szépen, hogy elolvastad a történetemet, és örülök, hogy tetszett. :) És nagyon köszönöm az észrevételeidet is. :) Igazából a történetnek három főszereplője van June, Cole, és egy Dilen nevezetű fiú, akit még nem ismerünk egyenlőre. Leginkább a fiúk tartogatnak majd meglepetéseket, June az az "átlagos" lány.
      Igen a fejlécemen, én is nagyon gondolkozom, hogy mi lehetne, cska egy problémám van.. az hogy nem tudok fejlécet szerkeszteni, olyan jó lenne, ha lenne egy szép és normális, de én ehhez nem értek sajnos. :(
      Dehogy mondtál rosszat, nekem minden vélemény jó és sokat számít.:) Köszönöm szépen még egyszer.:)

      Törlés