2013. október 21., hétfő

Részlet

Sziasztok!
Ez egy Vörös Hold-tól független bejegyzés lesz. Azért írom erre a blogomra, mert azt hiszem a másikat nem olvassa senki, és a véleményetekre lennék kíváncsi.
Írok egy történetet (egy másikat, mint ami fent volt) és eszembe jutott belőle két jelenet. Arra lennék kíváncsi, hogy mennyire gondoljátok, jónak, rossznak, nyálasnak, vagy bármilyennek. Nagyon örülnék, hogyha esetleg pár szóban elmondanátok a véleményeteket, mert fontos lenne. Mert ha sikerült befejeznem, akkor egy versenyen szeretnék majd vele indulni. Köszönöm előre is. Itt a két részlet! (a kettő teljesen távol áll egymástól fejezetileg is, szóval ne akarjatok kapcsolatot keresni benne)

1. részlet (a fiú szemszögéből van)

(...) - Baxie..- szólalt meg váratlanul. Annyira gyűlöltem, hogy így hív, egyáltalán nem illett rám ez a becenév, mégis ez valahogy az ő szájából különlegesen hangzott. Bárcsak újra kimondaná, bárcsak folyton csak a nevemet mondogatná, azt se bánnám hogyha különféle beceneveket aggatna rám, csak mondja. Életem végéig képes lennék hallgatni.
- Hm?- felé fordítottam a fejem. Nem sok minden látszott az arcából, csak amennyit a csillagok megvilágítottak. Feszülten a sötét égboltot figyelte, egyetlen csillagot sem akart elszalasztani. Olyan lelkesnek tűnt, akár egy kisgyerek.
- Mi lesz, hogyha elered az eső?- most már ő is felém fordult. Megérezhette, hogy őt csodálom. Az arcunkat már csak centiméterek választották el egymástól. És én csak néztem őt, néztem őt mozdulatlanul, közben csak arra vágytam, hogy a nevemet suttogja az éjszakába.
- Akkor azt hiszem megázunk.- válaszoltam neki. Ő először elmosolyodott, majd pedig nevetni kezdett. Ez az igazi nevetés egészen a szívemig hatolt. (...)

 2. részlet (a lány szemszögéből)

 (...) - Cam, várj! - szólt utánam
- Mit akarsz még? - fordultam felé megjátszott dühvel. Holott mélyen belül vérzett a szívem.
- Nem mehetsz el!
- Miért nem?
-Szükségem van rád!
-Igazán? Nem hiszek neked! - kiáltottam az arcába
- A gitár sem működik húrok nélkül! -mondta
- Majd szerzel újakat!
- A virág sem egész szirmok nélkül!
- Növeszt újat!
- A herceg mit sem ér az ő Hamupipőkéje nélkül!
- Van a királyságban sok hercegnő, bármelyiket megkaphatja! Danny te bárkit megszerzel és addig használod amíg az érdeked úgy kívánja, aztán tovább lépsz. Építgesd a karriered! - vágtam rá dühösen és csomagommal a kezemben elindultam, de suttogása még így is elért hozzám.
- Az ember nem élhet szív nélkül! Ha most elmész magaddal viszed az enyémet is!
- Ugyan már! Majd egy csinos lány újat ad! - válaszoltam rá se nézve. Képtelen voltam az arcát látni és azt sem akartam, hogy ő szűnni nem akaró könnyeimet lássa.(...)

(a szereplőimre jellemző képek, inkább csak a mozdulatok jelenetek fontosak)


:$ | via Tumblr
Aw
Tumblr - inspiring animated gif on Favim.com
(1) Tumblr

6 megjegyzés:

  1. Hmm, nekem nagyon bejön. Kicsit váratlanul ért ez a "romantikus" párbeszéd, mert tőled nem ezt szoktam meg, de ha nem ezt nézem, akkor nagyon aranyos volt! Nem tudom, miért de a második valahogy a régebbi korokat juttatta eszembe:)
    A lényeg, hogy tetszik!
    Ölel, Vacak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. :)
      Hát igen, tőlem inkább a fantasy jellegű dolgok a megszokottak, ezért is nehéz ezt a történetet írni. De mindent ki kell próbálni. :)

      Törlés
  2. Huhhh nekem bejott,mar azert is mert egy uj enedett mutattad meg :P nekem nagyon tetszet es a kepek is nagyon jok

    Edina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen, és annak is, hogy tetszik ez az énem is :)

      Törlés
  3. sztem szuper én olvasnám ;-)
    szeretem ezt az oldaladat is <3

    VálaszTörlés