2013. október 19., szombat

Hírmorzsák

Sziasztok!
Nos, még nem az új fejezettel jelentkezem, helyette inkább pár információval. A következő fejezet is nem sokára jön majd, csak egy picit kell még várni.
1.  A másik történt, amit szándékoztam feltenni érdeklődés hiányában elmarad, vagy inkább eltolódik. Két ember szavazott csak az egy hét alatt, ezért úgy gondoltam, hogy nem különösebben vagytok rá kíváncsiak. Talán majd legközelebb.
2. Mivel a következő fejezet csak jövő hét közepe körül fog érkezni (gondolom  utáltok ennyit várni, de muszáj lesz, hogyha még egy darabig akarjátok olvasni, ugyanis már csak pár fejezet van vissza belőle), gondoltam, hogy csinálok egy olyat, hogy meginterjúvolom a szereplőimet, már ha szeretnétek többet tudni róluk. Ha szeretnétek kérdezni tőlük ti is bármit azt kommentben megtehetitek, csak írjátok oda, hogy kitől.
3. Köszönöm szépen azoknak, akik még olvasnak és olykor be-be térnek a blogomra. Ne haragudjatok, hogy várni kell, de a jövő hét már hamar itt lesz. :)








5 megjegyzés:

  1. 1. sajnálom :(
    2. szuper ötlet
    3. alig várom;-) nincs harag

    Fanny

    VálaszTörlés
  2. Nos, TJ, gondolkodtam és úgy döntöttem, kérdezek valamit az egyik szereplődtől :)

    Dilen, féltékeny vagy Jasonre, fojton June-t rajzolod le. Vald már be végre, hogy tetszik neked Stepherd!

    Ui.: Ha rosszul írtam a nevet, akkor bocsi, fejből csináltam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a nevében is a kérdést, tolmácsolni fogom neki. :) De ne várd azt, hogy beismeri, mert nem olyan tudod ő kerüli az ilyesmit :D

      Törlés