2013. december 12., csütörtök

Vörös Holdkő nyaklánc

Sziasztok!
Nem, még nem új fejezettel jövök, majd az is jön hamarosan, még ebben a hónapban szerintem. :)
Most azt szeretném nektek megmutatni, hogy mit kaptam ma anyukámtól, amolyan elő karácsonyi ajándékként. :) Mivel anyu tudja, hogy miről szól a történet (csak még nem olvasta), ezért meglepett egy vörös holdkő nyaklánccal. Nagyon megörültem neki, mert már régóta szerettem volna egy ilyet, és most már nekem is van. Meg is mutatom nektek, hogy néz ki. Dilen nyaklánca is nagyon hasonló ehhez. Talán én is az ő fajtájába tartozom? ;) Hm... kitudja :D
Hogy tetszik? Milyennek képzelitek Dilen nyakláncát? :)


Vörös Holdkő

4 megjegyzés:

  1. Nekem is volt egy ugyanilyenem, csak fehérben. De komolyan, minden klappol. :) Kedves volt anyukádtól, hogy pont egy ilyennel lepett meg. Nekem is szerezhetne :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A fehér a leggyakoribb változata, ezt is elég nehéz volt megtalálni. :) Már csak egy tőr kell, mint amilyen Cole-nak van. :D

      Törlés
    2. Nagyon szép a nyakláncod nekem is van ugyanilyen pirosban, csak sajna fogalmam sincs hol. :/ Cole tőrét pedig puszta fluoreszkáló festékkel meglehet oldani ;D

      Törlés
    3. Én is a múltkor majdnem elhagytam a nyakláncomat, de szerencsére meglett :)
      Hát igen lehet, hogy úgy megoldhatnánk a tőrét, de tudod olyan nem lehet mindenkinek, csak az igazi őrzőknek. :D

      Törlés