2013. szeptember 10., kedd

Hol vagytok?

Sziasztok!
Az utóbbi időben azt vettem észre, hogy nagyon megcsappant a blogom látogatottsága, és szeretném tudni, hogy miért. Szeretném azt gondolni, hogy mindenki nagyon elfoglalt a munkával, és az iskolával és ez azért történhetett meg, nem pedig azért, mert nagyon unalmas a blogom, és a történetem.
Arra szeretnék kérni mindenkit, hogy aki benéz a blogomra, és elolvassa a történetemet, hagyjon valami nyomot, hogy tudjam van-e értelme folytatni, mert ha senki sem lesz kíváncsi rá, akkor nyilván nem olyan jó a történet, hogy megérje folytatni.
A tizedik fejezetem második felénél összesen csak két visszajelzést kaptam, azt is névtelenül, így nem tudom, hogy felkerüljön-e majd a következő fejezet vagy ne. Köszönöm szépen előre is a segítségeteket!



11 megjegyzés:

  1. Kedves TJ! Konyorgom nehogy abbahagyd a tortenetett...meg csak most kezd izgalmassa valni! Szeretem a blogodat es azt ahogy irsz...remelem folytatni is fogod

    Edina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik a blog és a történet is. :) Remélem, hogy később sem fogsz csalódni benne, bennem. :)

      Törlés
  2. Drága TJ!
    Igaz, én se kommenteltem annál a résznél, de tetszikeltem. Azért azokat se hagyd figyelmen kívül!;) A történeted eszméletlen, plus, én imádom a vérfarkasokat. Szóval erősen reménykedem benne, hogy jól döntesz és nem hagyod abba!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Igen ebben igazad van, hogy a tetszikelések is fontosak. :) Köszönöm szépen, nagyon örülök, hogy tetszik. :)

      Törlés
  3. Szuper a blogod és csak idő hiányba szenvednek és pont hogy nől vagyis én reklámozom rendesen a blogod csak még nincsenek itt de mindent elkövetek a népszerűsítésért úgy hogy ne hagyd abba!

    További ilyen klassz fejezeteket!!!

    Fanny (Puszi) XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komolyan? Köszönöm szépen, hogy reklámozol, kedves tőled. :) Igyekszem, remélem a többi fejezetem is tetszeni fog :)

      Törlés
  4. Nagyon szeretem a történetedet, ne hogy abbahagyd. Bocsi hogy az utolsó feltett rész komijánál névtelenül írtam, most pótolom. Üdv Bogi u.i tedd fel a kövi részt kérlek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, és örülök, hogy tetszik. :) Semmi gond, előfordul, hogy az ember névtelenül ír. :) Neked is üdv Bogi. :) Nem sokára majd jön a következő fejezet. :)

      Törlés
  5. Sajna újabban mindig csak annyi időre tudok feljönni, hogy nem tudok végigolvasni egy részt, de ma pótolom. Nehogy abbahagyd az írást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Semmi gond a blogok olvasásával én is nagyon elmaradtam mostanában, még a te utolsó fejezeted se sikerült elolvasnom, pedig már nagyon szeretném, de valahogy most nagyon összejöttek a dolgok. De most már tényleg megpróbálok odajutni és elolvasni, mert már nagyon kíváncsi vagyok rá, hogyan folytatódik a történeted. :)

      Törlés
  6. Nagyon jó a blogod . Ne hagyd abba

    VálaszTörlés