2013. szeptember 3., kedd

Díjözön

Köszönöm szépen mindenkinek azt a tömérdek mennyiségű díjat, amivel megleptetek. Nagyon jó érzés tudni, hogy így gondoljátok, hogy a történetem és én is megérdemeljük. Remélem, hogy máskor sem fogtok csalódni sem bennem, sem az írásomban! :)

1. díj
Köszönöm szépen HappyGirl-nek! :)

Szabályok:
  • Írj 11 dolgot magadról!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küld tovább 11 embernek!


11 dolog magamról:
  1. Az új kedvenc sorozatom: Gyilkos elmék
  2. Mindig hallgatok valamilyen zenét
  3. Már vagy ezerszer megfogadtam, hogy nem írok többet, mégsem bírom ki. 
  4. Imádom a fantasy dolgokat
  5. Imádok olvasni 
  6. Álmodozó vagyok
  7. Nem sokára negyedévszázados leszek. :(((
  8. Kedvenc városom London
  9. Imádom a meséket
  10. Kedvenc színem a kék
  11. Négy kiscicám van éppen most
Válaszok:
1. Házibuli vagy családi összejövetel?
Baráti összejövetel. :D Amúgy családi inkább. 
2. Mennyire várom a matekdogát?
Én már nem járok iskolába, 24 éves vagyok, így megúsztam whahaha. 
3. Milyen volt az átlagod?
Melyik iskolában? Általános? Közép? Egyetem?
4. Volt már évnyitó?
Itt egy középiskola az utcánkban és itt volt a hétvégén. 
5. Mit olvasol most?
Sarah Dessen: Egy felejthetetlen év
6. Milyen zenéket szeretsz?
Rock és pop keverékét. 
7. Eddig hány könyvet olvastál?
Húú, ez nehéz kérdés, több százat. 
8. Kire vagy büszke a családodban?
Szerintem mindenkire. 
9. Figyelemmel követted a VMA-t?
Nem igazán. 
10. Milyen telefonod van?
Fehér Samsung Galaxy S Advance.
11. Kedvenc kajád?
Túrórudi, vaniliás karika, és ropi. 

Kérdések:
  1. Miért döntöttél úgy, hogy blogot vezetsz?
  2. Mi bosszant fel a legjobban?
  3. Mi az a hely, ahová mindenképpen el szeretnél jutni?
  4. Hány blogot szoktál egyszerre olvasni?
  5. Mi a kedvenc évszakod?
  6. Milyen kincset rejtenél el az utókor számára?
  7. Kedvenc filmed?
  8. Mi/Mik/Ki/Kik inspirálnak íráskor?
  9. Fanfiction vagy saját történet?
  10. Olvasás vagy írás?
  11. Film vagy könyv?
Küldöm:
Azért küldöm nekik, mert szeretem a blogjukat, még akkor is, hogyha kicsit elvagyok maradva az olvasásukkal, és maximálisan úgy gondolom, hogy megérdemlik! Mindenkinek olvasni kellene őket!
Köszönöm szépen Petrának! :)

Válaszok:

1. Hány éves vagy?
Még 24, nem sokára 25. :(((
2. Melyik a kedvenc sorozatod?
Jaj, én sorozatfüggő vagyok. Nagyon sokat szeretek, egyet nem tudnék választani. 
3. Mi leszel, ha nagy leszel?
Már eléggé nagy vagyok sajnos.. De a végzettségem.. mondjuk újságíró. :)
4. Mi hozza az ihletet az írásnál?
Egy zene, egy kép, egy bizonyos személy.. Ez nálam nagyon sok mindentől függ.. Pl a Vörös Holdnál egy unalma vonatút.. 
5. Kedvenc bandád?
McFly, de sok másikat is szeretek
6. Kedvenc idézet?
"Merj nagyot álmodni!"
7. Várod e az iskolát, és ez mennyire hátráltat az írásban?
Engem igazából már a munka hátráltat...
8. Hány órát töltesz naponta a gép előtt?
Mióta két munkahelyem van, sőt itthoni hétvégi munkám is, azóta nagyon keveset, van, hogy 4 napig be se tudom kapcsolni...
9. Milyen színű a szemed és a hajad?
Kék szemű és festett szőke vagyok. (eredetileg sötét barna hajam van)
10. Hányszor szoktál kelni iskolaidőben?
Munkaidőben, meg úgy alapból is 6:00
11. Szereted a One Directiont és írd le, hogy miért igen vagy miért nem?
Hm.. inkább azt mondanám nem foglalkozok velük.. De sokszor felbosszantom magam, hogy a McFly milyen hülye tud lenni, hogy a legtöbb számukat megírja nekik..


3. Díj

Köszönöm szépen a díjat Juce-nak! :)

Szabályok:
001. Ha megkaptad a díjat, készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a fent látható képet!
002.Őszintén válaszolj a kérdésekre!
003. Összesen öt személynek kell továbbküldened! 
004. Ezt egytől-egyig át kell másolnod a lapodra, kivéve a válaszokat!
005. A díjat visszafelé nem lehet adni!

Kérdések és válaszok:
1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek? 
Haha, ezzel még szeretnék kicsit várni, mert akkor már az írói nevem nem ér semmit. :P
2. Melyik dalon tudsz igazán sírni?
Ez nálam nagyon változó, mert ha sírós kedvem van, akkor szinte bármelyiken, máskor meg egyáltalán nem.
3. Félsz a sötétben?
Jaj, igen nagyon. De valamikor elfelejtem, hogy félni kellene. Viszont az a furcsaságom, hogy imádok sötétben ijesztő filmeket nézni. 
4. Szerelmes vagy valakibe?
Igen!
5. Mi volt a legcikisebb dolog, ami eddigi életedben történt veled?
Sajnos én mindig cikis helyzetekbe kerülök, valamiért nagyon vonzom őket. 
6. Gondolatban öltél már meg valakit?
Gondolatban már sorozatgyilkosnak számítok, és ha kiderülne mehetnék a halálsorra...
7. Szerinted a péntek 13 szerencsét vagy szerencsétlenséget jelent?
Őszintén nekem az utóbbi mindig, de igazából szerintem el felfogás kérdése. Ha beszuggeráljuk a rosszat, akkor az is fog történni. tapasztalat...
8. Van olyan dolog, amit a szüleidnek sem árultál el?
Szerintem biztosan van, mint általában mindenkinek. 
9.Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?
Amiket hallgatok én soha sem tekintem cikinek. Mindenki mást szeret. 
10. Kiskorodban sírtál, amikor szurit kaptál?
Változó valamikor igen, valamikor nem. 
11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél?
Nem tudom, ha megtörténik elmesélem :P
12.Szoktál álmodozni?
Minden egyes pillanatban!
12. Járnál Chase Crawforddal?
Na ez meg, hogy jön ide??? De amúgy nem hiszem, nem az esetem. 
13. Hány gyereket szeretnél? Fiú/Lány neveik?
Kettőt, két fiút. A nevek titkosak. 
14.Adni vagy kapni jobb?
Mindkettő.  
15. Titkom?
Persze, hogy van mindenkinek van. 
16. Bakancslista? 
Jaj, ki se férne ide.. Annyi mindent szeretnék..

Akiknek küldöm: 

4. Díj
Köszönöm szépen Denselle-nek! :)

Lusta vagyok még egyszer leírni az egészet. :P
Akiknek küldöm:


5. Díj

Köszönöm szépen Mitsuko-nak! :)

6. Díj
Köszönöm szépen Névtelen Senkinek, nagyon megtisztelő. :)

7. Díj
Köszönöm szépen HexiTVD-nek! :)

Válaszok:
1. Damon vagy Stefan Salvatore?
Damon
2. Milka vagy Boci?
Mindegy, ha étcsoki
3. Kipróbálnád a bungee jumpingot?
Hm.. nem tudom talán igen
4. Mi lenne számodra az álommunka? 
Író és természetfotós
5. New York vagy Los Angeles?
Mindkettő
6. Mi a legnagyobb vágyad a blogoddal kapcsolatban?
Hogy, akik olvassák a történetemet, mondjanak pár szóban véleményt, ne csak csendes olvasó legyenek. 
7. Szereted az Éhezők Viadala trilógiát?
A könyvet sajnos még nem olvastam, de a film tetszett. 
8. Kedvenc tantárgyad a suliban?
Hát már régóta nem járok suliba. De a tesi volt azt hiszem. 
9. Első könyv, amit olvastál?
Nem emlékszem. :(
10. Három dolog, amit utálsz csinálni?
Mosogatás után törölgetni, paradicsomot enni, és késésben lenni
11. Szereted a dzsesszt?
Hát nem nagyon hallgatom. 

8. Díj
Köszönöm szépen a díjat Vacak! :) 

Válaszok:
1. Vámpír vagy Vérfarkas?
Mindkettő
2. Disney vagy Nickelodeon?
Nickelodeon csatorna, Disney mesék
3. Hideg vagy meleg?
Hideg idő, meleg kakaó és kávé
4. Macska vagy kutya
Mindkettő
5. Tévé vagy számítógép
Számítógép
6. Volt már olyan döntésed, amit többször is megbántál már életedben, mégsem változtattál rajta?
Igen ez mindig van. :/
7. Mikor láttak utoljára sírni?
Igyekszem nem mutatni senkinek, ha sírok
8. Hány óra van, amikor erre a kérdésemre válaszolsz?
18:41
9. Mennyire vagy jó matekból?
Hát nem nagyon..
10. Mit csinálsz, ha unatkozol?
Olvasok, vagy írok

9. Díj
Köszönöm szépen AshleyBo-nak! :)

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a sok-sok díjat, nagyon kedvesek vagytok, és jó érzés, hogy úgy gondoltátok megérdemlem. 

3 megjegyzés:

  1. Gratulálok a temérdek díjhoz, és köszönöm szépen! :D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen, hogy gondoltál rám, ki is tettem :)

    VálaszTörlés