2013. augusztus 9., péntek

Új blog

Tudom kicsit eltűntem, de nagyon sok minden közbejött és próbálom ma meg a hétvégén bepótolni az elmaradt olvasásaimat, mindenkihez betérek, ne haragudjatok, hogy kések. 
Viszont van egy új hírem is. Az egyik barátnőmmel csináltunk egy blogot, amin most nem történeteket fogunk közölni, hanem könyv és film kritikákat, és ha sikerül, akkor talán írós interjúkat is. 
Arra szeretnélek kérni titeket, hogy nézzetek be az oldalunkra, és mondjatok pár szót véleményként róla, és ha tetszik olvassatok minket, és reklámozzatok. Nagyon sokat számítana a véleményetek. 
Köszönjük szépen. Az linkre kattintva eljuttok az oldalra. :)

4 megjegyzés:

  1. Hello! :D
    Fú, a blog kinézete valami isteni - főleg a fejléc -... nekem nagyon tetszik. :) A kritikák is érdekesek. Tuti, hogy később is benézek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen, igyekszünk majd rendesen szerkeszteni az oldat. :)

      Törlés
  2. Ó hát te vagy az :D Akkor még inkább betérek még ;) Köszönüöm , hogy megkerestetek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen én vagyok az oldal egyik szerkesztője, bár még nem sokat írtam bele :D Köszönjük. :)

      Törlés