2013. augusztus 26., hétfő

Béta olvasó

Ez a bejegyzés még nem a következő részt tartalmazza a történetemből, az talán majd a héten érkezik. 
Tudom mostanában nagyon eltűntem, sok elmaradásom van, mind az én blogommal kapcsolatban, mind másokénak az olvasásával, de igyekszem mindent behozni. 

Most azért született meg ez a bejegyzés, hogy megkérdezzem van e kedve valakinek a Béta olvasóm szerepét elvállalni. Van egy másik történetem, ami egyenlőre még sehol sem szerepel, eddig csak egy fejezet van belőle, és elvileg azt fogom folytatni. Ha valakinek van kedve és ideje nekem abban segíteni, hogy kijavítja a hibáimat, és elmondja mindig a fejezeteimről a véleményét, azt nagyon megköszönném. Ezt a történetet majd egy versenyre szeretném írni, remélhetőleg sikerül is majd befejezni. 

A képre kattintva beleolvashattok az előzetesbe! 
Akit érdekel az írja meg kommentbe az email címét és elküldöm, vagy pedig írjon nekem egy emailt erre a címre: titaniawjones@gmail.com
Köszönöm szépen!


2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Természetesen benne vagyok a dologban, nem csak azért, mert te is rengeteget segítesz nekem, hanem mert érdekel is :). Nagyon tetszik, elolvastam nem csak az ajánlót, a részletet is, és felkeltette az érdeklődésem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen, nagyon kedves tőled, hogy segítesz. :)

      Törlés